onsdag 24. oktober 2012

snart under tak og fortsatt julestemning..wops

hei hei !
En liten oppdatering fra meg, gardkjerringa ! soon too bee vettdere ;) gni det inn liksom. Neida.

Uansett, nå fikk vi nettopp bilde fra bygginga, og idag har det etterlengtede taket begynt og tatt form. Whuu! gleder meg vilt til og oppi der og få tatt bilde til dere som er innom. Det er noen få som stikker innom her, så er ikke jeg den mest ivrige blogg-markedsføreren heller da.
kjenner pulsen begynner og stige når jeg tenker på alt det vi har igjen og gjøre på gamle delen. Jeg er straks ferdig med stua sin overhaling. Er spent på om den fargen jeg har brukt . Den er litt lys gråish og heter vel frost, eller var det noe annet. Uansett ,jeg likte den veldig godt.
Så har jeg vel en del ideer som må ut i livet føler jeg. Det må jeg ta når stua er ferdig. Den MÅ bli ferdig i helga så vi kan begynne og bruke den til et lite oppholdsrom. er litt hulter til bulter nå, men sånn er vel vanlig ved oppussings prosjekter.

Ja ,så må jeg få vaktelgutta mine under takk og inn i et varmere sted enn der de er nå. Har utebur, men tror det snart blir for kaldt og snøete for de stakkars små dottene mine. De skal tåle norsk-vinter, men jeg tar ingen sjanser på at de skal fryse ihjel første vinteren . Så da må jeg snekkre til de også.
Er nemmelig spådd kulde og masse snø over her fra fredag, så da må jeg raska på.

O jul med din glede...

Har runget over meg og babyen i huset idag. Jeg har så inn granskauen julestemning.selv om ikke snøen er her og julen er ennå 2 mnd unna, så er jeg skikkelig i stemning. Så nå skal jeg utnytte det og få ordna julegaver og sånt så det er ferdig til vi evt flytter opp i veslestugu vår.

Er det fler der ute som er i stemning allerede ? Vil gjerne høre fra de altså ;)

Her kommer et stemningsfullt julebilde fra mitt juletre i fjor




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar