lørdag 6. oktober 2012

kjøkken drømmen

mye drømmer, og de må en jo prøve og få til så godt en kan. Alt kan gjøres bare en går inn for det med hele seg. Ikke sant ?
Jeg har begynt og tenkt på kjøkkenet vi skal pusse opp. Nå skal det i første omgang legges nytt gulv. Det skulle vi egentlig vente med til sommern fordi kjøkkenet var i god stand fra før, men ettersom gulvet måtte sages opp pga strøm kabler og vann kobling(?) så må det (heldigvis) legges nytt gulv med en gang før vi flytter inn. Det skal også komme opp kjøkkenøy også skal jeg male nåværende kjøkkeninnredning og ha på nye knotter på dørene og skuffene. Der kommer inspirasjonen inn, så jeg har sjekket litt rundt på nettet etter kjøkken jeg kan ta litt ideer fra .




Elsker hvitt med litt gammeldags preg over kjøkkenet. Det er jo samlepunktet i et hus , frokost, lunsj ,middag, kvelds og til gode stunder med en vinglass og gode venner. Ikke sant ? '
Kjøkkenet vårt er stort og med tømmervegger. fargen er setergrønn/blå, egentlig veldig fin , så og finne noe som passer til den fargen er vanskelig synes jeg. Spennende og leite og se resultater. Først og fremst er det gulvet og det er mest lik farge som det øverste bildet.

følg min familie og meg her på bloggen og vår reise til drømme gården, med drømme huset .

fortsatt god helg !:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar