tirsdag 16. oktober 2012

male male SNØ??

Nei nei nei..

Snø har jegså aldeles ikke bestilt ennå ?
Jeg vil gjerne at det venter til ivertfall 1 november eller noe i den duren, for da har huset fått tak!
Og det hadde vært godt og kunnet få lufte ut etter malingen uten og fryse glugg ihjel.
Føler at denne malingen går veldig treigt. Har ikke fått med meg hjelp på stua så der har jeg hatt på grunning selv med litt hjelp av mannen min og svogeren hans der jeg ikke rekker. raver nemmelig bare 158 cm over bakken og taket vi har i stuen er buet og veldig spesielt så akkuratt oppi buen rekker jeg ikke om jeg står på stol engang. I helgen skal jeg ta fatt på en vegg som som er malt med oljemaling og der må jeg bruke noe som heter heft grunning ? utales ivertfall sånn om det ikke skrives sånn ;) Og det tar ikke lange stunden , så da går jeg utifra at jeg kommer langt med hovedmalinga også ! jippi!
Endelig har mennene fått tetta igjen gulvet på kjøkkenet så ungene kan være der mens stua males. Liker ikke at de er i samme rom som den malinga for det er ikke sens nemmelig. Tar ingen sjanser på det. Blir såå fint skal dere snart få se, bilder må jeg komme tilbake til desverre. Kommer sånn bilde skred en dag . Nå skal jeg lese litt videre i studiene mine så jeg kommer i mål der før første eksamen i november !


God kveld til alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar