fredag 5. oktober 2012

husbyggings fremgang !

Hej dær !
Er ikke den ivrigste bloggeren ennå, desverre. Lover og lover at det skal komme innlegg noe tettere enn dette, men der skuffer jeg igjen gitt. Sorry.
Nå skjer det jo ting som jeg kan skrive om da ! Så her kommer en liten oppdatering på gårdsprosjektet. Eller, kan jeg kalle det gårdsprosjekt når det er huset som står i fokus og ikke fjøs/dyr ? Jeg sier gårdsprosjekt jeg for når alt kommer til alt er det jo en gård med drift av sau vi ivrer etter og komme igang med etterhvert.
Huset ja , det er nå kommet vegger på nybygget, herregud det går da så fort at jeg har ikke fått gjort alt det som mangler inne i huset vi bygger på . her er et bilde så dere får en liten pekepinn på hva jeg snakker om

Dette ble tatt idag, mannen min fikk et bilde tidlig idag og da var ikke det sorte der! Så dette går litt fort i svingene for kommende gardkjerring med familie. Dette tilbygget er bad og 2 soverom + gang. i huset som er der fra før er det stort kjøkken , et rom som vi har pusset opp til soverom,stue og en stor gang. Skal dit i helga og male fra meg stuen som skal bli helt lys. Og det mangler nye gulv i 3 rom.

vi skal få flytte inn før jul, men jeg ser jo litt svart på det. påbygget er greit men det vi skal gjøre er treigt. rim ?
Nå skal jeg prøve og lese litt lekser, ikke lenge før eksamen her i huset serru. uææ.

God helg !:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar